Złóż aplikację!

Interesujące oferty
otrzymasz pocztą e-mail!

Zasady pracy tymczasowej

Drogi Kandydacie,

     W ogólnej opinii działa wiele mitów na temat Pracy Tymczasowej, które są nieprawdziwe dlatego wyjaśniamy główne zasady aby wszystko było przejrzyste.

 

Najważniejsze punkty to:

  • Praca Tymczasowa jest elastyczną formą zatrudnienia dającą wiele możliwości zarówno Pracownikowi i Pracodawcy,
  • Praca Tymczasowa jest regulowana oddzielną ustawą tj. Ustawą o Pracy Tymczasowej,
  • Pracownik tymczasowy jest zatrudniony w formie umowy o pracę tymczasową tj. umowy ze wszystkimi składkami, z prawem do urlopu, chorobowego, zaliczaną do stażu pracy,
  • Pracownik Tymczasowy jest Pracownikiem Agencji delegowanym do Pracodawcy Użytkownika co oznacza iż Pracownik Tymczasowy :
  1. musi stosować się do przepisów BHP u Pracodawcy Użytkownika,
  2. urlopy , choroby oraz wszelkie nieobecności itd. zgłasza do obu podmiotów
  3. sumiennie wykonuje swoje obowiązki na rzecz Pracodawcy Użytkownika,
  4. sprawy administracyjne – zaświadczenia, paski wypłat itd. załatwia w Agencji,

  5. przestrzega regulacji wewnętrznych u Pracodawcy Użytkownika,
     

  • za Pracę Tymczasową jest wystawiane Świadectwo Pracy,
  • wymiar urlopu to 2 dni za każde 30 dni pracy dla Pracodawcy Użytkownika,
  • umowy są podpisywane na czas określony,
  • Pracodawca Użytkownik zazwyczaj po okresie pracy dla Agencji zatrudnia bezpośrednio u siebie najlepszych Pracowników Tymczasowych
  • wygodna metoda na wzajemne poznanie się oraz zyskanie stałego zatrudnienia,

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji zapraszamy do kontaktu z naszym Zespołem.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dotosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuję