WSPIERAMY SWOICH PRACOWNIKÓW
Wspieramy naszych pracowników na różne sposoby. Poniżej możesz zobaczyć, w jaki sposób możemy Ci pomóc. Stawiamy na przejrzyste zasady i prosimy o szczerość – tylko wtedy będziemy w stanie skutecznie wspierać. Nie oceniamy, bo sami jesteśmy ludźmi. Dlatego śmiało zgłaszaj nam wszelkie przypadki niesprawiedliwego traktowania, łamania prawa pracy czy wypadków w pracy.
Nie jesteśmy jednak w stanie pomóc we wszystkim. Nie ingerujemy w spory z współpracownikami, które wynikają z typowych konfliktów słownych, ani w atmosferę panującą w miejscu pracy, do którego Cię delegujemy, ponieważ nie jesteśmy tam na co dzień. Zanim jednak nawiążemy współpracę z danym podmiotem, zwracamy uwagę na opinie obecnych oraz byłych pracowników.
POMOŻEMY CI W TYM:
WYPADEK W PRACY
W przypadku wypadku w pracy pojawiamy się na miejscu tak szybko, jak to możliwe. Pomagamy w całym procesie, włącznie z dokumentacją, i walczymy o prawa pracownika.
NIE ZMUSZAMY
Jeśli zajdzie taka potrzeba, możemy bezproblemowo zakończyć współpracę tego samego dnia, w którym złożysz wniosek. Nie stwarzamy problemów, ale prosimy o podanie powodu.
ŚWIADECTWA PRACY
Nie współpracujesz już z nami? Zawsze wysyłamy świadectwo pracy na Twój adres zamieszkania zaraz po zakończeniu stosunku pracy.
URLOP
Wybieraj urlop w dni, które zaplanujesz z wyprzedzeniem. Nie mamy problemu z tym, że potrzebujesz coś załatwić lub po prostu złapać dodatkowy oddech.
MOBING
Jeśli doświadczysz mobbingu ze strony przełożonego w zakładzie pracy, do którego Cię delegowaliśmy – zgłoś to nam natychmiast!
CHOROBOWE
Masz prawo chorować – nie mamy z tym problemu. Prosimy jednak, byś był z nami szczery. Zgłoś swoją nieobecność nam i zakładowi pracy. Informacja to podstawa.
OCZEKUJEMY ŻE:
MÓWISZ PRAWDĘ
Nie ma sensu nas okłamywać. Jeśli będziesz z nami szczery, łatwiej będzie nam Ci pomóc. W przeciwnym razie nie będziemy mieć takiej możliwości.
NIE MANIPULUJESZ
Nie mów nam, jak bardzo zależy Ci na pracy, jeśli nie zamierzasz pojawić się pierwszego dnia lub planujesz przychodzić nieregularnie.
JESTEŚ KULTURALNY
Zachowaj kulturę podczas rozmowy – nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj nas i nie bądź agresywny. Jesteśmy tylko ludźmi, więc prosimy: nie wyżywaj się na nas.
JESZCZE TU JESTEŚ?
W takim razie skorzystaj z okazji i dołącz do naszej bazy danych. Zostań naszym pracownikiem!